Koolituse sisu
Tervishoiutöötajate patsiendikeskne suhtlemine (eesti keeles)
• Patsiendikeskne lähenemine tervishoius: põhimõtted ja rakendamine igapäevatöös
• Suhtlusmudelid ja nende praktiline rakendamine: patsientidega suhtlemise mudelid ning nende kasutamine tervishoius (sh Calgary–Cambridge’i mudel)
• Patsiendikeskse suhtlemise eesmärk ja roll: tervishoiutöötaja kommunikatsiooni mõju patsiendi ravisoostumusele ja elukvaliteedile
• Suhtlemine keerulise patsiendiga: toimetulek agressiivsete patsientidega ning agressioonile reageerimise strateegiad ja tehnikad
Koolituse sisu
1 Osa
-
Õppimise juhend ETI Koolitus platvormil
01:48 -
Loeng – 1 Osa
56:45 -
Õppematerjalid – 1 Osa
-
Hindamisülesanne – 1 Osa
2 Osa
3 Osa
Õpilaste hinnangud ja ülevaated
Pole veel tagasisidet