Koolituse sisu
Tervishoiutöötajate patsiendikeskne suhtlemine (eesti keeles)
• Patsiendikeskne lähenemine tervishoius: põhimõtted ja rakendamine igapäevatöös
• Suhtlusmudelid ja nende praktiline rakendamine: patsientidega suhtlemise mudelid ning nende kasutamine tervishoius (sh Calgary–Cambridge’i mudel)
• Patsiendikeskse suhtlemise eesmärk ja roll: tervishoiutöötaja kommunikatsiooni mõju patsiendi ravisoostumusele ja elukvaliteedile
• Suhtlemine keerulise patsiendiga: toimetulek agressiivsete patsientidega ning agressioonile reageerimise strateegiad ja tehnikad
Koolituse sisu
1 Osa
- 
										Õppimise juhend ETI Koolitus platvormil01:48
- 
										Loeng – 1 Osa56:45
- 
										Õppematerjalid – 1 Osa
- 
										Hindamisülesanne – 1 Osa
2 Osa
3 Osa
Õpilaste hinnangud ja ülevaated
			Pole veel tagasisidet			
		