
UUS! Vähem konflikte, rohkem rahulolu: kuidas parandada kommunikatsiooni kolleegide ja patsientidega? (vene keeles)
Koolitus kooskõlastatud Eesti Õdede Liiduga.
Veebikoolitus on järelvaadatav 30 päeva jooksul.
Toimumisviis: Kohapeal | Online
Läbiviimisekoht: Meresuu Spa & Hotel | Zoom
Hind: 129 €
Sihtrühm: Haiglates, perearstikeskustes ja polikliinikutes töötavad arstid, õed, abiõed, hooldajad ja teised tervishoiutöötajad
Koolituse maht: 8 akadeemilist tundi
Koolitaja: Eva Võssotskaja – EACH patsiendisuhtlemise koolitaja
Koolituse eesmärk: Anda ülevaade vestluste läbiviimistest, tagasiside andmisest ja vastuvõtmisest ning isiklike piiride seadmisest, et vältida konflikte.
Koolituse sisu:
- Patsiendikeskne lähenemine tervishoius. Patsiendi ja tervishoiutöötaja vaheliseks koostööks vajalikud eeldused ja oskused
- Praktilised tehnikad keerulistel vestlustel. Keerulisteks vestlusteks valmistumine tulevikuperspektiivi abil. Kuidas pidada ebameeldivaid ja/või keerulisi vestlusi kolleegidega
- Assertiivne kommunikatsioon. Assertiivse suhtlemise põhialused ja tehnikad. Assertiivne suhtlemine kolleegide ja patsientidega
- Korrektse tagasiside olemus ja edastamise põhimõtted. Tagasiside peamised eesmärgid ning nendest tulenev kasu enda, meeskonna ja organisatsiooni jaoks tervishoius
- Tagasisidevestluse ülesehitus. Tagasiside andmise protsessis vastuväidete käsitlemine
- Konstruktiivse tagasiside andmine ja vastuvõtmine
- Tagasiside andmise takistused ja võimalikud lahendused
- Isiklikud piirid ja läbipõlemise ennetamine. Isiklikke piiride kehtestamine nii kolleegide kui ka patsientidega
- Arutelu läbitud teemadel
- Valikvastustega test läbitud teemadel
Õpiväljundid:
Koolituse läbinu:
- Omab ülevaadet patsiendikesksest lähenemisest tervishoius ning vajaliketest eeldustest ja oskustest patsiendi ja tervishoiutöötaja vaheliseks koostööks;
- Teab, kuidas läbi viia keerulisi ja/või pingelisi vestlusi kolleegide ja patsientidega;
- Mõistab assertiivse kommunikatsiooni olulisust ning omab ülevaadet assertiivse suhtlemise tehnikast;
- Mõistab tagasiside olulisust ning teab tagasiside andmise ja vastuvõtmise põhialuseid;
- Omab ülevaadet tagasiside vestluse ülesehitusest ja vastuväidete käsitlemisest;
- Omab ülevaadet takistustest tagasiside andmise protsessis ja võimalikest lahendustest;
- Teab, kuidas anda tagasisidet keerulises olukorras ning kuidas jääda neutraalseks ja hinnanguvabaks;
- Teab, kuidas ennast erinevates situatsioonides kehtestada ja isiklikke piiri seada ennast ja teisi seejuures kahjustamata.
Lõpetamisel väljastatavad dokumendid: ETI Koolituse tunnistus
Hind sisaldab: Koolitust, koolitusmaterjale (saadame e-postiga), tunnistust.
Maksmine: Arve alusel
NB! Koolituse tühistamine on tasuta kuni 48 tundi enne koolituse algust. Hilisema tühistamise korral tuleb osalejal tasuda koolituse täishind.
Info ja registreerimine kuni 25.09.2025
tel 5388 1658 või e-posti teel etikoolitus@gmail.com
Additional Details
Price - 129